Asistent / Asistentka oddělení Nákupu a zásobování

 

 Co Vás u nás čeká:

- Tvorba plánu práce pro svěřený tým CKD (sklad) operátorů oddělení.
- Vedení a kontrola svěřeného týmu.
- Řízení CKD dodávek svěřenému úseku výroby.
- Kooperace se všemi odděleními Společnosti.
- Kontrola plnění plánů a dosažených výsledků.
- Dohled nad zvyšováním odbornosti týmu a nad dodržováním pravidel bezpečnosti práce.
- Vedení a konečná kontrola měsíční inventury.
- Svou aktivitou a zaujatostí přispívat k celkovému úspěchu Společnosti.
- Navrhovat změny nebo produkovat inovace s cílem dosažení co nejlepšího postavení Společnosti na trhu.

 
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického zaměření, popř. praxe v daném oboru;
- Dobrá znalost práce na PC (obzvlášť programu Excel);
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni;
- Samostatnost, důslednost, časovou flexibilitu, schopnost zvládat stresové situace.
- Řidičský průkaz sk. B


Co Vám nabízíme:

- Měsíční bonus do výše 5.000,- Kč dle individuálních, popř. týmových kritérií;
- 13. mzda (vyplácená 50% jako letní, 50% jako zimní bonus)
-  Firemní stravování, stravenky v hodnotě 90,- Kč;
-  Příspěvek na penzijní připojištění, dovolená navíc dle odpracovaných let;
-  Nástup možný ihned, popř. dle individuální dohody;


Kontakt na personalistu:

Ing. Veronika Nechvátalová
e-mail: nechvatalova.veronika@swhitech.cz
Tel.: +420 552 306 425

Životopisy zasílejte v českém i anglickém jazyce.